דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעוץ שיווקי: שימוש בתקשורת בעולם העסקים 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1944 פעמים ]

בעלי עסקים רבים טובים אולי בניהול, ביכולת להקים עסק ולהשיג את העובדים הנכונים, אך אינם מצליחים לגרום לעסק שלהם להמריא ולהצליח. בעולם של היום, שבו אנו חשופים מדי יום לאמצעי תקשורת רבים, שמשפיעים על החלטות הקנייה שלנו, חשוב וכדאי לא רק לדעת לנהל וכיצד לייצר מוצר טוב. חשוב גם לדעת כיצד לשווק את העסק שלך באופן שימשוך לקוחות רבים ופוטנציאליים. במקרה כזה יכול ייעוץ שיווקי לפעול למען העסק ולעזור לו להגיע לתוצאות המבוקשות.

אם בעבר הרחוק לקוחות פוטנציאליים היו מגיעים אל בית העסק בגלל הקרבה שלו לביתם, היכרות עם בעלי העסק או דרך לקוחות מרוצים אחרים, הרי שכיום מתבצע תהליך דומה, אבל הוא נעשה באמצעי התקשורת- ובמיוחד דרך הרשתות החברתיות. הרשת החברתית היא הדרך שלכם להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים שההגדרות האישיות שלהם מותאמות לפרופיל המוצר שלכם. ייעוץ שיווקי טוב המכוון לרשת האינטרנט בדגש על הפייסבוק יוכל לעזור לכם בכך.

העסק שלכם יכול גם להיות מקודם בצורה טובה בעזרת ייעוץ שיווקי דרך גוגל. כיום גולשים רבים מחפשים מוצרים ועסקים דרך מנוע החיפוש הנפוץ הזה. מטבע הדברים בעלי עסק שיופיעו ראשונים יזכו ליותר חשיפות וליותר הקלקלות מצד גולשים שיובילו לקנייה. גוגל מעניק אפשרות לקידום תמורת תשלום, אך ניתן גם לקדם את האתר שלכם באמצעות תוכן איכותי ומאמרים מעניינים שימשכו קוראים ועל ידי כך לקוחות נוספים לעסק שלכם.

אם כן, כיצד למשוך לקוחות נוספים דרך האינטרנט? ייעוץ שיווקי יספר לכם גם על אתרי הלידים המוקמים חדשות לבקרים וצוברים פופולאריות. אתרי לידים הם אתרים שבהם הלקוחות יכולים להשאיר את הפרטים שלהם אצל בתי העסק. אתרים אלו טובים במיוחד לעוסקים במקצועות שירותיים כמו לימודים לשעות הפנאי או לבעלי מקצוע כמו שיפוצניקים ומורים פרטיים. התשלום נעשה בדרך כלל בצורה פרטנית על כל ליד שהגיע לידי העסק, לפי הכללים הנקבעים מראש בין בעל העסק לאתר.

בכל הנוגע להופעה  ולנראות בתקשורת, מילת המפתח של שנות האלפיים היא מיתוג. גם ברשת האינטרנט המוצר צריך להיות ממותג בהתאם לקהל היעד שהוא מבקש למשוך. כיצד ממתגים מוצג? כיצד כדאי למתג את המותג הספציפי אותו אתם מייצרים? על שאלות אלו ועוד יענה ייעוץ שיווקי.

העולם של שנות האלפיים הוא עולם תקשורתי ומקושר. בעל עסק שכושל להבין את חשיבות עולם התקשורת בקידום עסקיו נשאר מאחור. לצד האינטרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות עדיין יש מקום חשוב לתקשורת המסורתית יותר: מודעות בעיתונים, טלוויזיה ורדיו. אך הבולטות של אמצעי תקשורת אלו הולכת ופוחתת. ייעוץ שיווקי יכול לעזור לכם לקדם את העסק שלכם בעולם התקשורת, אבל עם זאת בשורה התחתונה כל איש מקצוע בתחום ייעוץ שיווקי יגיד לכם כי המוצר הוא הדבר החשוב ביותר העומד לרשותכם, וללא מוצר טוב אותו ניתן לקדם, העסק שלכם לא יאריך ימים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב